Ezért éri meg márkaszervizbe vinni az autót
Aki nem koccant még modern autóval, az talán nem is tudja mennyivel költségesebb ma kocsit törni, mint akár 10 éve.
Aki nem koccant még modern autóval, az talán nem is tudja mennyivel költségesebb ma kocsit törni, mint akár 10 éve.
Az új Opel Astra minden műszaki paraméterében fejlődött az elődjéhez képest: könnyebb, tágasabb, takarékosabb, erősebb és komfortosabb.
A szeptemberi Frankfurti Autószalonon debütál az új versenygép, amely 330 lóerő körüli teljesítményre lesz képes.
Közeleg a modell bemutatója, elkezdtek szivárogni képek az újdonságról. Az Opel gyorsan reagált is, és kiadta ugyanazokat a képeket, hivatalosan is.
Tizenegyedik generációjánál tart – a Kadettet is beleszámítva – a rüsselsheimi gyártó kompakt kategóriás autója, betűrendben a "K-jelű".
Jön a Tesla következő nagy dobása, bemutatja luxusterepjáróját a Maserati, a Honda végre ismét képviselteti magát a sportautók mezőnyében, és a csehek is beígérték az eddigi legjobb Skodát. No, meg persze arról sem feledkeztünk meg, hogy hónapokon belül az Esztergomban készülő vadonatúj Suzuki Vitarát is kipróbálhatjuk.
Rövidesen 1250 új Astra Classic kerül a rendőrségi autóparkba. A közutakon már novembertől találkozni lehet majd velük.
Az elmúlt tizenkét évet nézve az Opel mindössze egyszer, 2006-ban volt nyereséges, de a vezérigazgadó a dolgozóknak azt ígérte, hogy 2016-ban az Opel ismét nyereséges lesz. Az Opel Astra gyártását két üzemre korlátozza majd az autógyár.
Szép az Astra kupé, egyetlen lemeze, egyetlen domborulata sem egyezik az ötajtós, vagy a kombi alapmodellel. Tervezői azt a feladatot kapták, hogy álmodják meg a legszebb Astrát. Sikerült, ám ettől még nem sportautó az Opel Astra GTC. Kipróbáltuk a legerősebb motorral.
A tesztautónk 20 ezer kilométert futott, így szinte használtautós tesztnek is felfoghatjuk a próbát. Az igazsághoz tartozik, hogy ennek semmi nyomát nem éreztem az autó működésében, minden a helyén volt, nem zörgött semmi és műszakilag is kifogástalannak tűnt az Astra.
Míg Nyugat-Európában már az utcakép része az új Opel Astra kombi, addig nálunk még elvétve sem látni az utakon. A korábbi magyar nép- és cégautó vásárlói eltűntek egy időre, de talán idén újra előbújnak. Hosszú teszten tettük próbára az Opel Astra Sports Tourert.
Úgy tűnik, hogy az Astra Cabrio új változatát nem Németországban, hanem Lengyelországban fogják gyártani - írta hétfőn az Opel-konszern köreitől származó értesülésre hivatkozva a Handelsblatt.
Az Astra kombija új néven követi a sikeres ötajtóst. Atlétikus vonalai, csúcstechnológiája, gazdag motorválasztéka és csupán 200 ezer forintos felára újra a flottaeladások élére repítheti az Opel Astra Sports Tourert. Európa legnagyobb piacain, Olaszországban és Németországban a kombi Astrák több mint felét cégek veszik, a tartósnak tűnő honi válságban várhatóan a flottások adják a hazai megrendelések gerincét.